ads ads ads

IKLAN PERCUMA: Pinjaman Wang Dengan Segera

NAMA*:aleya
EMAIL*:kewangan.net@gmail.com
TAJUK*:Pinjaman Wang Dengan Segera
WEBSITE:http://www.kewangan.net/
MESSAGE*:kami merupakan sebuah syarikat pinjaman wang berlesen sentiasa membantu anda yg memerlukan pinjaman tunai segera.
syarikat kami beroperasi di kepong.

pinjaman peribadi:
*prlu ada slip gaji
*gaji harusla melalui bank
*bekerja tetap/kontrak pun boleh
*terbuka kepada semua sektor pekerjaan
*kelulusan dlm masa 1jam shj
*blacklist boleh mohon
*area kl dan selangor shj

pinjaman perniagaan:
*perlu ada ssm
*current akaun
*bisnes dah melebihi 1thun ke atas
*bisnes online tak diterima
*blacklist boleh mohon
*terbuka area kl dan selangor shj

UTK MAKLUMAT LANJUT BOLEH EMAIL ATAU SMS KEPADA ALIA WEBSITE:http://www.kewangan.net
HP:010-4644614 / 017-6762263
OFFICE: 03-62574899


Visitor IP: 203.106.172.197, 108.162.208.229

Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



2 comments:

julia simon said...

Hello, nama saya Julia Simon, mangsa penipuan di tangan peminjam palsu. saya telah kehilangan kira-kira $ 40,000 USD kerana saya memerlukan modal yang besar sebanyak $ 100,000USD. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. perniagaan saya telah dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan anak saya. i tidak boleh berdiri ini berlaku lagi. pada Mac 2016, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Julia Simon, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah syarikat. ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. i juga suka menggunakan kesempatan ini untuk menasihati rakan-rakan Malaysia, bahawa terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman yang cepat, hanya mendaftar melalui Puan Julia Simon melalui e-mel: (juliasimon460@gmail.com ). anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: (augustaibramhim11@gmail.com). jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia adalah satu-satunya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.
Terima kasih.

ROBBI said...

Halo,
Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami lender online yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

Post a Comment