ads ads ads

IKLAN PERCUMA: jom join kj

NAMA*:afisx14
EMAIL*:afis_rawk@yahoo.com
TAJUK*:jom join kj
WEBSITE:http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=afisx14
MESSAGE*:"assalamualaikum...jgn ahlikn pndagan..bce dulu...sy ad .bnde baik yg sy nak kongsi iaitu bisnes yg mampu jana pendapatan dengan mudah dan sempoi. bila jdk ahli....anda akn diberi couching oleh pkar2...akn diajar teknik2 rahsia untk buat bisnes internet..
terima kasih kerana membaca,kalau tak percaya sila abaikan
^^
di sini ade cerita sedikit tentang komuniti wujudnya kj

Di Sini Saya Paparkan Kisah Benar Admin kelab Jutawan Untuk Pengetahuan & bahan Rujukan Anda Sekalian,Sila Baca Ahli Kelab Jutawan Sekalian....Kita Mulakan Kisahnya Sekarang...



Kata orang apabila kita melihat kejayaan seseorang itu kita takkan percaya bahawa beliau juga pernah mengalami detik2 hitam didalam hidupnya..



"Kejayaan takkan datang jika kita asyik merungut dan berhenti berusaha..."



***************************





" Dulu saya kerja salesman broadband selama 3 tahun,

gaji tetap memang takde, semua harapkan komisen,

ada jualan adalah duit sakunya, kalau takde orang yang nak beli produk, bagaimana?





Memang susah, nak dapatkan satu sign up broadband pun

kena bercakap hampir lebih daripada 100 orang sehari,

kena jalan jauh, berdiri tengah panas semata-mata nak dapatkan jualan.



Cuti? bukan senang nak dapatkan cuti sebagai salesman ni,

ahad pun kena kerja gak, sebab ahad paling ramai orang kat Mall.



Pernah sekali tu saya terpaksa tidur kat Masjid, kenapa?

sebab saya larikan diri daripada tuan penyewa bilik,

dah 2 bulan tak bayar sewa bilik RM350 sebulan.

Akhirnya saya call mak saya dan pinjam duit untuk

bayar hutang bilik dan sedikit belanja makan minum saya,

Malu yang amat sangat masa tu.



Lama kelamaan saya putus asa, kenapa?

Sebab selama 3 tahun saya kehilangan masa bersama keluarga,

saya kehilangan masa bersama rakan-rakan,

dan saya pernah ditinggalkan tunang hanya kerana saya tidak mempunyai masa yang cukup untuk menemaninya.

Satu penyesalan yang tidak akan saya lupakan sampai bila-bila.



SAYA TERBACA TENTANG IRFAN KHAIRI (2009)





Syukur Alhamdulilah, saya pun dah tak ingat bagaimana saya

terbaca sebuah buku berkenaan perniagaan internet hasil tulisan

daripada Jutawan internet pertama malaysia iaitu Irfan Khairi



Oktober 2009 - saya berhenti kerja sebagai salesman,

Bodoh ke saya berhenti? Mungkin ya, tetapi saya pasti ianya satu jalan

yang mungkin boleh mengubah hidup saya.



Tetapi,





Selama 6 bulan saya belajar tentang perniagaan internet

saya cuba itu ini, saya join pelbagai skim dan affiliate marketing

tetapi hasilnya saya cuma berjaya mendapatkan RM260 dalam

masa 6 bulan duduk dirumah. saya terasa memang saya bodoh berhenti kerja dulu.( makan minum semua mak yang tanggung)



Saya dah tahu membina website,

saya dah tahu marketing strategi, dan saya dah faham selok belok

perniagaan internet, tetapi saya tetap tidak dapat menjana at least RM100 sebulan. ILMU didada ni memang dah penuh, tetapi hasilnya tetap macam ni.. mana silapnya ni...!!!!!



Akhirnya baru saya sedari , saya TERLEBIH ILMU BACAAN sehingga saya blur (beli ebook macam2) dan tak lakukan perancangan masa, pengurusan kewangan dan pengurusan target bulanan.. (saya asyik NAK CEPAT, CEPAT DAN CEPAT..semua nak hasil yang cepat.. )





Alhamdulilah, saya pendekkan cerita,

Bermula March 2010 saya menjumpai (google) dan mula berhubung

dengan salah seorang usahawan internet di United State,

daripada beliaulah saya memahami konsep fast marketing

cara bagaimana saya boleh menjana RM100 dengan hanya sekali klik sahaja,

cara mudah nak dapatkan email list, dan yang paling penting

18.April.2010 adalah hari pertama saya menjana RM300 sehari.



saya nak cerita panjang sedikit tapi

saya tak nak anda bosan dengan kisah hidup saya yang memang membosankan,

kerja bermati-matian siang dan malam semata-mata

untuk mendapatkan jualan dan akhirnya habis juga digunakan untuk

membayar hutang. Saya dah tak nak hidup macam tu

dan saya juga tak nak ada lagi orang diluar sana yang merasakan

kepayahan hidup seperti saya.





kita tak tahu bagaimana masa depan kita,

Mungkin sekarang gaji kita 5000 sebulan tapi kita tak tahu

gaji kita 10 tahun akan datang, mungkin 5000 hanya cukup untuk

membayar hutang - taraf hidup semakin tinggi.



Saya buka peluang ni kepada semua orang yang mengetahui kelab jutawan agar dapat bersama2 saya mempelajari selok belok perniagaan internet , dan saya harap anda juga lakukan STEP BY STEP seperti yang di berikan...



Jangan mudah mengeluh, jangan mudah merungut.. Kejayaan pasti akan jadi milik anda sekiranya anda tidak putus-putus berusaha... Jika bukan hari ini rezeki anda mungkin esok, lusa atau mungkin minggu hadapan...



Tuhan itu Maha Kaya, Dia pasti akan memberikan ganjaran kepada hamba-Nya yang senantiasa berusaha....



Semoga perkongsian kali ini memberikan makna buat



Demi kejayaan bersama,
thx



Visitor IP: 203.82.80.100

Powered by EmailMeForm

0 comments:

Post a Comment